Totaal aantal pageviews

dinsdag 2 september 2014

Bijna 40 (2): Hoe dat te vieren

Vooreerst, klaar en duidelijk: deze dame heeft niet veel geld (meer).

Maar hoe dan ook dient een veertigste verjaardag gepast gevierd.

Wat zal ik doen? Wat deden jullie? Of wat gaan jullie doen als jullie ooit veertig worden?

Een goede ouderwetse caféfuif.
Dansfeest. Folk of tango. Of alle twee door mekaar.
Bier en wijn en mijn huis op stelten. 
Cocktails maken.
Etentje.
Thee en taart met de vriendinnen.
Weg met mijn lief.
Weg met mijn zonen.
Weg met mijn zonen en lief.
Weg met vriendinnen.
Weg op mijn alleentje.
Sauna de luxe met saunaclub (dat wordt sowieso uitgevoerd en hoort dus eigenlijk niet in deze lijst.)

Ik weet het nog niet.
Gelukkig heb ik nog een maand of vier om na te denken.

1 opmerking:

  1. Oooh! Elk feestje is goed! Een vriendin van mij had eens een jaar lang mensen uitgenodigd voor een kaastafeltje. Supergezellig! En dan heb je de tijd om het met iedereen te vieren en ermee te babbelen en heb je ineens een jaar lang feest. Maar dansen is ook al-tijd leuk he!

    BeantwoordenVerwijderen