Totaal aantal pageviews

dinsdag 8 april 2014

Ontginning


Lang heb ik de ontdekkingsreis door mijn over de volledige oppervlakte van de woning strekkende kruipkelder uitgesteld. De mooie lente bracht overtuiging en moed. Gewapend met koplamp en laarzen, en gesterkt door de bovengrondse aanwezigheid van mijn lief en redder in mogelijke nood, ben ik afgedaald in de krochten.

Ik vond er een dikke laag gladde modder, een met vocht doortrokken oude muur die de problemen in de keuken verklaart, een labyrint aan buizen en kabels en kleddernatte glaswol die van die buizen was gedonderd. 

De glaswol is al naar het containerpark gebracht. Over de volgende stappen ben ik mij aan het beraden.

Na twee keer wassen vind ik nog altijd spinnenkoppen in mijn haar. Volgende keer een muts aandoen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten