Totaal aantal pageviews

zaterdag 12 oktober 2013

Onlinestress

Een van de redenen waarom ik niet zo vaak op vakantie ga als ik zou willen, is absoluut zeker het feit dat ik het haat om dingen online te reserveren.

Je kunt je niet voorstellen wat ik allemaal fout doe daarbij. Gewoonweg foute data aanklikken. Maar ook verkeerde codes overtiepen, omdat ik heel slecht zie of course, maar ook gewoon puur van de zenuwen. En kredieten overschrijden. En telkens opnieuw beginnen zonder te leren uit mijn misstappen.

Vandaag zat ik er echt bij te blèten. Omdat ik het maar niet voor elkaar kreeg, waren de tickets van de eurostar bij de derde poging al 60 euro duurder dan bij poging twee.

Maar het is geboekt. Over twee weken gaan we naar Londen. Ik en mijn drie mannen. 

De belangrijkste reden voor thuisblijven, dat dat allemaal zo gruwelijk duur is, 
probeer ik meer en meer naast mij neer te leggen. Goed he?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten